Były mistrz wagi ciężkiej „Żelazny” Mike Tyson przybył razem ze swoją żoną do Warszawy. To już kolejna wizyta Mika Tysona w Polsce. Tyson, który od 2012 roku jest twarzą jednego z wiodących na rynku napojów energetycznych BLACK będzie promował nową kampanię marki pod hasłem: „Empower Yourself”. Napój BLACK według producenta to uosobienie skuteczności, sukcesu i siły!

rosnijwsile.pl Mike Tyson w Polsce Warszawa czerwiec 2019 Black Energy Drink Empower Yourself
rosnijwsile.pl Mike Tyson w Polsce Warszawa czerwiec 2019 Black Energy Drink Empower Yourself

Idea empowerment i główne przesłanie nowej kampanii marki BLACK jest nam bardzo bliskie. W każdym z nas jest siła i moc, dzięki której możemy przezwyciężać życiowe trudności, osiągać cele i spełniać nasze marzenia. Życiorys Mika Tysona świetnie wpisuje się w tą ideę. W życiu był na samym szczycie, ale spadał też na dno, zawsze jednak znajdował w sobie siłę, żeby się podnieść i walczyć dalej o zwycięstwo.

Jak mówi sam Mike Tyson „Można marzyć o wszystkim i stawiać sobie wielkie wyzwania, ale trzeba umieć znaleźć w sobie siłę i motywację. Trzeba wierzyć w siebie i dać sobie szansę. Ja tak zrobiłem. Odnalazłem w sobie moc, podejmowałem odważne decyzje i pracowałem na swój sukces. To samo chciałbym przekazać wszystkim, którzy mogą nie wiedzieć jak wielki potencjał mają w sobie. Uwierzcie w siebie i walczcie o swoje marzenia!”.

„Pewność siebie rodzi sukces, a sukces rodzi pewność siebie. Dobrze spożytkowana pewność siebie przeradza się w geniusz”. – Mike Tyson

“Confidence breeds success and success breeds confidence. Confidence applied properly surpasses genius.” – Mike Tyson

Empowerment – to idea wewnętrznego umacniania siebie i dążenia do realizacji postawionych sobie celów, planów czy marzeń. Właśnie ta myśl przyświeca nowej kampanii marki. Black wierzy, iż w każdym z nas drzemie ogromna moc, czasami większa niż zdajemy sobie z tego sprawę. Jednak każdy z nas ma takie chwile, w których czuje, że potrzebuje dodatkowej energii, aby uwolnić pełnię swojej mocy. Dlatego misją Black jest dodawanie swoim konsumentom energii i odwagi, aby mogli osiągać stawiane sobie cele, bo wierzy, że nikt nie poradzi sobie lepiej w Twojej sytuacji niż Ty sam.

rosnijwsile.pl Mike Tyson w Polsce Warszawa czerwiec 2019 Black Energy Drink Empower Yourself
rosnijwsile.pl Mike Tyson w Polsce Warszawa czerwiec 2019 Black Energy Drink Empower Yourself

Wizja świata Mike’a Tysona i firmy FoodCare właściciela marki Black są zbieżne – to świat, w którym ludzie widzą nieograniczone możliwości i jak przekonuje Wiesław Włodarski Prezes Zarządu FoodCare: Marka Black jest doskonałym przykładem idei empowermentu. Wchodząc na rynek w 2011 roku w zaledwie dwa lata osiągnęła pozycję lidera choć niewielu wierzyło w sukces nowej marki. Teraz walczymy o pozycję numer 1 na świecie. Dla mnie ta idea jest szczególnie bliska, od początku mojej drogi w biznesie kieruję się właśnie nią”.  

Nowa kampania Black Energy Drink wystartuje już w sierpniu i jest czwartą w historii marki przygotowaną z udziałem Mike’a Tysona.

„Jestem marzycielem. Muszę marzyć i sięgać po gwiazdy, a jeśli nie sięgnę gwiazdy, łapię garść chmur.” – Mike Tyson

Sprawdź: 10 reguł sukcesu według Mike Tyson